הונאה

עבירות ההונאה מתבצעות ע"פ רוב במגזר העסקי והפרטי או בין אדם לחברו. ברוב המקרים, מדובר בעבירות כלכליות או עסקיות, לרבות פעולות רמייה בדבר זכויות, חזקה ו/או בעלות ברכוש. 

הונאה היא שינוי תפיסתו של אדם בדרך של רמייה או ניצול, בהצגה משכנעת של מידע, לטובה אישית כלשהי, בדמות כסף, בעלות או חזקה בזכות, רכוש או מקרקעין, שליטה על אדם אחר או אפילו חברה.  

מעבירת ההונאה נגזרות עבירות רבות ובהן הונאת נושים, מרמה, קשר להונות, התחזות כאדם אחר, הודיה כוזבת בהתחייבות, התחזות כבעל תעודה, העברת תעודה לשם התחזות, התחזות כבעל תעודת אופי לא שלו והעברת תעודת אופי.

הונאה

עבירות המרמה וההונאה על פי רוב נעשות בתחכום רב ואף כלפי אוכלוסיות מוחלשות או ציבור מחוסר ידע. מכאן, גם הוכחת קיומן של עבירות אלה, פעמים רבות, אינה מלאכה קלה עבור התביעה אך טומנת בחובה סכנה של ענישה מחמירה בדמות מאסרים ממושכים ומכאן, הסתייעות בעו"ד פלילי המנוסה ובקיא בתחום זה היא בגדר חובה ממש. 

זומנתם לחקירה או הוגשו נגדכם כתב אישום בעבירות מרמה והונאה? פנו אלינו

משרדנו מתמחה בייעוץ, ייצוג וליווי חשודים ונאשמים בעבירות מרמה והונאה על כל שלבי ההליך, לרבות מתן ייעוץ לפני חקירה וייצוג בבתי המשפט. עו"ד איתמר פלג מעניק לכל לקוח יחס אישי ונלחם עבורו באופן חסר פשרות, במקצועיות, יסודיות, תוך העמקה בפרטים ומציאת או המצאת פתרונות חדשניים למען כל לקוח באופן המותאם אליו. 

עו"ד פלג יוצא פרקליטות ובכך נהנים לקוחותיו מהכרתו את גוף התביעה הגדול בישראל "מבפנים" ואור זאת, נהנים לקוחותיו מיתרונו ביכולת לראות כל תיק משני צדי המתרס והבנת שיקולי התביעה והמשטרה. אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בעבירות מרמה והונאה, פנה ללא דיחוי להתייעצות עמנו בטלפון 077-3320239 או 050-8151527. נשמח לסייע, להילחם עבורך ולפתור את מצוקתך על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על סודיות וחיסיון מוחלט.

ליצירת קשר חייגו 077-3320239 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

דילוג לתוכן