תקיפת עובד ציבור

תקיפת עובד ציבור

תקיפת עובדי ציבור היא תופעה מוכרת ההולכת וגוברת בתדירותה וחומרתה בישראל. 

בין עובדי הציבור הנתקלים בתופעת האלימות כלפיהם על רקע תפקידם, בולטים בעיקר שוטרים, פקחים, רופאים, עובדי חינוך והוראה, פקידים, אנשי המערכת המשפטית ועוד. 

קביעת סעיפי עבירה ספציפיים למקרים בהם ננקטת אלימות כנגד עובדי ציבור על רקע מילוי תפקידם, כמו גם הענישה הנלווית לעבירות אלו, נועדו  להרתיע את הציבור מלבצע עבירות מסוג זה ולהקנות לעובדי הציבור ביטחון למלא את תפקידם כנדרש מהם; 

ע"פ סעיף 382א לחוק העונשין, אדם התוקף עובד ציבור והתקיפה קשורה למילוי תפקידו דינומאסר שלוש שנים. ואולם אם התקיפה היא כלפי עובד חינוך, צפוי התוקף לעונש של עד חמש שנות מאסר. 

באם אדם תוקף עובד ציבור כדי להכשילו בתפקידו או באם התוקף נשא נשק חם או קר או אם התקיפה הייתה בידי יותר משני אנשיםצפוי התוקף לעונש של 5 שנות מאסר. 

כמו כן, אדם התוקף עובד חירום כאשר הוא מטפל באדם שמצוי בסכנת חיים או בסכנה חמורה לשלמות הגוף, או כאשר הוא עובד בחדר מיון, דינומאסר חמש שנים; 

 "עובד חירום" ע"פ חוק העונשין הוא רופא, סטז'ר, אח, מיילד, חובש, מי שממלא תפקיד במד"א או אדם אחר הממלא תפקיד בחדר מיון.

באם הנך מעורב/ת או שהנך חשוד/ה או הוגש כתב אישום כנגדך בעבירה של תקיפת עובד ציבורעלייך לפעול מידית ולפנות לעו"ד המתמחה בטיפול בעבירות מעין אלו, שכן הענישה בגין כך עלולה להיות חמורה עד כדי עונשי מאסר מאחורי סורג ובריח. 

משרדנו בעל ניסיון עתיר בליווי חשודים ונאשמים בעבירה של תקיפת עובדי ציבור ומעניק ליווי משפטי אישי הדוק לאורך כל ההליך ופועל בנחישות, יצירתיות והתמדה עד להשגת התוצאה המקלה והטובה ביותר עבור כל לקוח אישית, כאילו היה הלקוח היחידי. 

ליצירת קשר חייגו 077-3320239 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

למאמר הבאלמאמר הקודם
דילוג לתוכן